Jaha då var man tillbaka i bloggträsket igen !

ja då var det dax att återigen börja blogga, hade en blogg för ex antal år sedan, va ganska kul ett tag men tröttnade tyvär , men hoppas att jag ska ha både tid och lust att skriva nu och att alla njuter av att läsa min blogg .


Är hemma hos pappas och hälsar på för tillfället och har varit här sen i fredags, har varit skönt att vara hemifrån ett tag. Visserligen saknar jag min älskling och mina små bebisar men dom får jag träffa i morgon igen, MYS !

En liten recesion från helgen.
I fredag direkt efter jobber åkte jag och Rick till pappa för att gratta honom och farmor, Rick stannade bara en stund han ville hem efter en lång arbetsdag. Jag var kvar hos pappa och umgicks med släkten liten, fick en försenad 20års present av min faster och henne gubbe, ett super snyggt durkslag, en grillvante, ett litet rivjärn med en burk till som satt fast på rivjärnet, pasta och en nuckel ring, gulligt tycker jag !
Drack några öl hemma hos pappa sen körde farmor och farfar mig till Tove och Dan där veronica var, Satt och drack lite sen kom Linda, Emma, Tillan, Ida och Jossan . och slutade med utgång på underbar , skit tråkigt helt dött !

Lördagen tillbringade jag i Thomashallen, kollade på ST-cupen, var uppe kl 7 efter en kväll på krogen, Duktigt!
Var inte speciellt pigg på eftermiddagen men jag och Mia gick till pappa och skulle hämta Brorsans bil, men vi kom aldrig där i från, de va blank is under hjulen så vi börnade bara runt haha, så vi gick till fia och lånade hennes bil. Åkte hem till Bror och Mia för att vila en stund sen börja göra oss i ordning inför kvällen.
Kvällen började Sjukt segt hemma hos fia, Men kom igång efter ett tag.. Det var jag, Fia, Mia, Jesse, Eve och Emma som började, sen kom bror min och sen kom sofie, Hade super trevligt. Runt halv 12 ringde vi taxi och begav oss mot BK, Fick stå i kö ca 20 men sen när vi väl kom in hade ja skit trevligt . Lyckad kväll tack allla !

I dag vaknade gick upp och klädde på mig och åkte och kollade på mias match. Sen åkte ja hem till pappa och vilade en stund för att sedan åka till min farbror och hälsa på . Bror och Mia hämtade upp mig hos Farbror, sen åkte vi och handlade mat. Fick Vildsvinskotlett potatisgratäng och svamp sås, Underbart gott .. Tack Mia för den goda maten !


Nu ligger ja i sängen och ska snart sova, upp tidigt i morgon igen för att köra lite på bilskolan, sen till mia och få mina naglar gjorda. :)

Sleeep tight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0